Posts

Showing posts from August 29, 2010

sebiru hari ini

langit biru tandanya gembira...persahabtan kita seindah langit biru itu....indah biru itu terpahat kukuh dalam ingatanku...tersimpan indah dalam hati kecil ku...saat ikatan erat genggaman tangan kita makin hampir lepas... walau dimana sahaja kita berada...langit biru itu akan terus menjadi saksi kisah persahabatan kita....

Surprise!!!!!!..

Image
16 0gos 2010........

Jam menunjukkan 1630 (pukul 4.30 ptg)

hujan turun dengan sangat2 lebat..kebetulan van makcik memang nak gerak dah...apa lagi aku dengan geng mafia aku pun bergerak dengan pantas ....dengan segera van ditempah dengan rakus...

Geng Mafia: Mak cik kami tiga belas orang ....makcik nak gerak dah kan...(buat muka tak bersalah...padahal bebudak lain dah lame tunggu...giler keji kan..)

Mak cik : OOO (muka dah gelisah abih) ...bebudak tiga belas tue ke...hah cepat2...nak  hujan nie...( abih le roboh van aku nie)

(kami selalu kecoh bila naik van makcik)..tue yang makcik gelisah semacam je...hahaha)


Mak cik van memang baik...sebab dia hantar geng2 mafia sampai port masing2...kalau tak semua bermandi hujan la gaya nyer....(macam macho je mafia mandi hujan...hahaha..)

sampai2 basah lenjun jugak kami geng mafia 1.....berlari2 kami masuk kawasan jajahan kami...then dengan rakusnyer pintu port kami dibuka...

Bila hujan cam gini....
balkoni  akn bertukar jadi swimming pool (lubang…