Surprise!!!!!!..

16 0gos 2010........

Jam menunjukkan 1630 (pukul 4.30 ptg)

hujan turun dengan sangat2 lebat..kebetulan van makcik memang nak gerak dah...apa lagi aku dengan geng mafia aku pun bergerak dengan pantas ....dengan segera van ditempah dengan rakus...

Geng Mafia: Mak cik kami tiga belas orang ....makcik nak gerak dah kan...(buat muka tak bersalah...padahal bebudak lain dah lame tunggu...giler keji kan..)

Mak cik : OOO (muka dah gelisah abih) ...bebudak tiga belas tue ke...hah cepat2...nak  hujan nie...( abih le roboh van aku nie)

(kami selalu kecoh bila naik van makcik)..tue yang makcik gelisah semacam je...hahaha)


Mak cik van memang baik...sebab dia hantar geng2 mafia sampai port masing2...kalau tak semua bermandi hujan la gaya nyer....(macam macho je mafia mandi hujan...hahaha..)

sampai2 basah lenjun jugak kami geng mafia 1.....berlari2 kami masuk kawasan jajahan kami...then dengan rakusnyer pintu port kami dibuka...

Bila hujan cam gini....
balkoni  akn bertukar jadi swimming pool (lubang nak pulak ciput je...tue yang jadi swimming pool)

naik je tingkat ats....aaaaaaaaaaaaaa...memang sah ....
dah bertukar dah pun......
bertungkus lumus kami geng2 mafia...membuang air....( haip!!bukan buang air yang tue ye...)

geng2 mafia cakap....

Geng Mafia:  sian ko kan...dah la bufday girl...kena pulak wat keje kerahan tenaga macam gini...

Aku:  tue la pasal..dah la last celebrate kat sini....memang terbaekkkk la wei...aku suke dow..

jam menunjukkan pukul 20.30 (8.30 malam)


hati dah berkecamuk( ada ke word ni...tibai sudey)...handphone aku takde line....dah la dapat free...bley takde line pulak....

geng mafia berdua dah kuar...katanyer nak pergi beli barang....katenyer.......

setengah jam lepas tue..



geng mafia berdua tue balik bawak kek ...(konon nak buat surprise party....hampeh)...apa2 pun ...korang memang rock la...thanks korang....


Gambar yang sempat diklik pada  malam kejadian..........

fuhh..fuhh...fuhh...aik asal tak padam2 nie....malu saje


geng2 mafia haku...:P


haip!!!...sabar2...satu2 ye...kenyangnyer haku...hohohoh




tetamu2 terhormat...terimas ye kawan2 ku....

terimas again...:P

geng2 mafia haku...:p



another Mafia


 
 
 
 
~Sekian~



p palang s : Terimas ye kawan ku.....dis will be 4 ever in my hati......

Comments

Popular posts from this blog

Cemburu dalam islam

Trip santai Berembun & Telapak Buruk (Part 2)

Saya suka awak dan awak suka saya tapi....