Posts

Showing posts from August 31, 2010

ada apa pada K.A.W.A.N

Image
semua orang kat dalam dunia nia mesti ada definisi kawan yang tersendiri kan..

dan aku percaya kita semua memerlukan kawan..geng..member..untuk kita berhubung dan  berkongsi

cerita...gossip...nasihat......dan kata2 pendorong...

Mungkin kawan tu satu universiti...mungkin juga geng2 motor ...member kamcing ke...

kawan zaman kanak-kanak ataupun member untuk kita lepak2...

Tapi bila sebut kawan...mesti bersama susah dan senang...mesti ada bersama kemana sahaja

.bla..bla..bla.....   tak kisah la

mungkin itu definisi kawan bagi korang...

aku tak tau la kalau korang perasan atau tak....

sebenarnya kawan  memainkan peranan penting untuk membentuk diri kita untuk kearah yang macam mana..

tambah-tambah zaman sekarang....anak2 muda...remaja2 kita yang banyak  menghabiskan masa diorang

dengan kawan2 berbanding dengan keluarga masing-masing...

sebab tue lah kawan banyak mempengaruhi arah tuju kita...salah pilih ke longkang la jawapnya...

Orang pernah cakap...

 kawan itu cermin kita...

jadi kala…