Posts

Showing posts from September 26, 2010

Egois

Image
credit to Mr Google
Egokah aku?....
yes .Im egomaniac...
korang pulak macam mana? mesti yes juga kan.. 
cuba cerita sikit kat aku siapa yang tak ada sifat egois tu..
angkat tangan..eh silap2 angkat keyboard...
meh2 sini...kita buat experiment nak??
Ok la back to topic...
bagi  aku,semua itu lumrah atau fitrah manusia untuk ada sedikit sifat egois...
Sifat ego ini aku boleh aku ibaratkan sebagai senjata yang boleh selamatkan kita 
dan juga boleh membunuh kita....
kalau terlebih2...abislah memang wassalam la...
tapi kalau dalam perhubungan antara awek-pakwe atau kawan-kawan pulak...
aku boleh kategorikan as a virus,,,
virus yang sangat bahaya...
sampai boleh putus sahabat ..putus cinta la.......macam2 lagi lah yang putus..
ada orang cakap...susah lah nak handle orang yang ego dia tinggi nie...
hands up...memang setuju....payah sangat susah...
apa saje yang dia cakap...
dia akan tegak setegak2nyer pendapat dia tue..
tak kisah pun dengan pandangan orang lain...
susahkan kalau ada pasangan  atau sahabat yan…