walmatul ursy'-member sek rendah...

hari ahad yang baru ni, aku pergi memeriahkan majlis perkahwinan member aku kat TUDM sg besi. memang seronok giler coz kitaorang siap buat gathering lagi...ye la kan yang pengantin tu member sekolah rendah dan confirm2 kitorang dah lame tak jumpe. so time tue la baru jumpe member2 lame...tapi ada sebahagian daripada diorang aku dah pernah jumpe  and kekadang berhubung juga  through facebook or ym.. ini antara yang aku boleh komen cikit dengan  hari wedding tu aka perjumpaan dengan member:

  • kitaorang berkumpul depan pintu masuk TUDM, disebabkan family member aku tue kenal ngan family aku so aku bergerak dengan my sis.
  • tema hari wedding hari tu ialah warna gold..memang antara warna yang aku suka..diorang memang sangat sepadan macam pinang dibelah dua..( ofcourse la cantik kan ..bukan hanya cantik je menawan lagi, naik seri pengantin)
  • sampai je ,jumpe member dulu...yang girl bru hari tue jumpe..yg laki dah pernah jumpe...memang seronok gler.
  • member pompuan x bnyak berubah la...still can cam lagi...( if x dpt cam tue disebabkan oleh  muke mereka yang sangat cantik lagi menawan...hehehe)
  • member2 lelaki ade yang dah berubah muke ade yang still cam dolu2 lagi...(teringat  kenakalan dolu2..alhamdulillah smua dah berjaya)
  • xdpt nak jumpe dengan pengantin sebab aku kena balik awal and tak dapat nak joint member2 lain pergi main bowling..xpe next time kot...
itu je la kot yang nak di-comment pasal hari wedding tue...bawah nie de la gambar2 yang sempat aku tangkap :

                                   pengantin baru~ pengantin perempuan tue merangkap member aku..
dari kiri: hawa,syafinas,iqma,azuwa,ieda,haziera

dari kiri: syafinas,me,azuwa n iqma

nie antara member2 yg datang n mostly satu kelas

finas n iqma n de zul skali....

tengah menandatangan perjanjian..hehehe


nie semua jejaka2 kelas 6I...bellamians
dari kiri: syukri, bullah, syahir, fitri n zul

       
                                                        me n ieda

Comments

Popular posts from this blog

Cemburu dalam islam

Trip santai Berembun & Telapak Buruk (Part 2)

Saya suka awak dan awak suka saya tapi....