RambleKosong: Cerita hujung minggu yang dah basi ^^v part 1

salam semua!!! amacam hari ini happy ke?? jangan selalu tak happy nanti cepat tue,senyum sokmo la ini tak asyik dok berkerut aja dahi tu. Sempena hari minggu nie lapang2 kan la pikiran korang semua ye, dah name pun hari minggu otak pun kasik la rehat, tolak ketepi semua sisa2 kerja kat dalam otak tue, bagi hilang ingatan sekejap  (jangan lama-lama pula..nanti jadi lain pula ^^v) pasal kerja-kerja yang menimbun tu then baru la kita terasa nikmat berhujung minggu (chewahhhh hehe^^v). Hari ni aku nak kongsi story aku last week, dah basi dah pun tapi ada aku kisah, aku nak citer jugak ^^.Last week hujung minggu aku memang agak memenatkan (memang sangat penat ok!). hujung minggu tak lekat kat umah berjalan saje, hari sabtu aku turun ipoh follow my member pergi our long time no see friend's weeding, so kitorang gerak pagi jugak, because of aku dah pernah terjah rumah my friend nie during raya time so it's not a problem to find her house and kitorang sampai elok2 tengah lunch  (perfect timing hehe). lepas dah melantak semua baru nampak pengantin so apa lagi before pengantin pergi makan kitorg grab my friend tue dulu hehe nak tangkap gambar buat kenang kenangan boleh tag member lain kat facebook.

< achik n husband>



After dah selesai semua, next destination was Gunung Semanggol. My friend nak hantar something to her cousin and cousin die sekolah same dengan sekolah kitorang dulu (excited dapat pergi balik sekolah dulu) so sambil menyelam tue kitorg tak lupa minum air ^^v alang2 dah sampai terus la jengok2 sekolah tue kejap buat lepas rindu. =)

my school =)
habis citer dekat Gunung Semanggol, last destination was Batu Kurau, Taiping. on our way back to kl kitorang pun singgah kat Batu kurau rumah long time no see friend jugak. Memang lame giler tak jumpa dah kawin n dah anak dua dah pun and kalau tak silap last kitorg jumpa time aku form 1 so almost 13 years jugak tak jumpa. Lama jugak lepak kat sana and dalam pukul 6 lebih kitorang pun bergerak balik kL sampai rumah dalam pukul 10 . Penat tapi berbaloi sebab dapat jumpe member2 lama.Sampai aje rumah kena pack barang pulak sebab besoknyer pergi hiking pulak...(bak kata my emak..tak penat ke kamu nie..haishhhh). Nak tahu hiking kat mana...??? sabar ye..^^v
To be continue...........(poyo je...hahaha)


Comments

Popular posts from this blog

Cemburu dalam islam

Trip santai Berembun & Telapak Buruk (Part 2)

Saya suka awak dan awak suka saya tapi....