lesen oh lesen


Bila la aku nak dapat benda alah  nie. Semua member aku dah ada kot, aku aje yang baru terhegeh2 nak amik benda alah nie sekarang.asal la susah sangat nak dapat lesen ni. Dua minggu yang lepas aku da amik test JPJ tapi keputusan amat mendukacitakan aku. aku fail test JPJ. kalau fail satu tak pe gak tapi dua2 ye (ish malunyer) . Aku pun tak faham knape aku boleh fail time blajar semua cantik. Tapi bila hari yang test tue semua benda tak kena, baik parking sekali dengan jalan raya semua bungkus.. hish geram pulak. Padahal time blajar dengan cikgu kena puji bagai siap jadi student harapan lagitu (eceh riak pulak_). mungkin aku gelabah kot, ye la dengan orang dok perhatikan aku dan aku pulak dok tengok orang fail je, tengok kan dah berjangkit tapi ini belum masuk bab  En JPJ lagi. citer bab En JPJ lagi ber-tambah2 kegelabahan aku , jantung dah dup..dap..dup..dap...dah macam lari pecut , oarng yang dok sebelah pun boleh rase agaknyer. Mungkin bukan rezeki aku untuk hari test tue adalah tu hikmah disebalik ke-fail-an aku..
so untuk test yg ]  ke2 kali , aku berdoa harap2 dapat  la En JPJ  yang sporting dan tak de benda yang senang,,bersabar je la.


firman Allah s.w.t :

    " sesungguhnya Allah bersama dengan orang-orang yang bersabar"
                                                       
                                                             (al-baqarah : 153)




Haish macam mana la nak kurangkan kegelabahan aku bila jumpa si En JPJ tue ye?? (-_-')






Comments

Popular posts from this blog

Cemburu dalam islam

Trip santai Berembun & Telapak Buruk (Part 2)

Saya suka awak dan awak suka saya tapi....