seorang Dhiya

 Wisftful by slasherreborn_deviantART
 
Dari kaca mata orang,

Dhiya budak yang Degil...Dhiya budak keras kepala...Dhiya suka melawan...Dhiya suka ketawa, hari-hari ketawa kuat pulak, sampai orang ingat Dhiya ni tak ada masalah ke...Dhiya suka merajuk tapi senang dipujuk...Dhiya suka marah-marah...suara Dhiya sangat kuat... Dhiya suka cakap lepas tak jaga hati orang langsung...Dhiya suka memberontak...


Itu kaca mata orang...........



Tapi apa yang ada dalam hati Dhiya???

 
Dhiya suka simpan masalah....Dhiya tak suka kongsi masalah dengan orang...Dhiya  susah nak percaya pada orang...orang ingat Dhiya open minded so Dhiya boleh terima apa saja orang cakap...tapi orang tak tau Dhiya cepat kecil hati..Dhiya pun boleh jadi sangat2 sensitif bila tiba soal perasaan....


ini luahan hati seorang Dhiya.......







Comments

L.i.E.z.A said…
aishhh mcm aku tau je sape nie???
boleh share x cik maje??
hehehehe
gda abby said…
sape wei???...teke la...heheheh...xde kene mengena ngan sesape la.... :P

Popular posts from this blog

Trip santai Berembun & Telapak Buruk (Part 2)

Trip santai Berembun & Telapak Buruk (Part 1)

Rezeki Saya..Rezeki Awak..Rezeki Kita