2PM dan Super Junior.....kat kelas pagi tadi!!!!

 pukul 7.50 pagi.....Sampai aje kelas, semua orang tengah serius katak.. 

maklum la petang nanti kitorang ada test Strategik Management. Jadi kelas 

sunyi je tak macam selalu...sepi  tak bersuaara...kalau lecturer masuk pun 

confirm terkejut ayam...sebab selalunyer kelas aku tue kalau tak 

bising tak sah 

walaupun kelas aku tu semua perempuan (kalah kelas yang ada lelaki 

tau...dasat kan). 

Then lecturer aku pun sampai... dia siap tanye..awak semua bace 

ape??..padahal dah tahu dah...saje je nak tanye lagi..  

kalas riuh balik...

aaaaa....rupa2nyer sunyi tue sementara aje....

So mcm biase la lecturer ak tue..masuk2 aje..bukak pc then cocok pendrive...

nak tau apa yang kitorang buat untuk pagi tue...kitorang semua layang tv 

show korea...guest artis  tv show tue 2PM dan Super Junior.... 

lagi la semua orang layan...

memang gelak je sepnjang  pagi tue....

pastu boleh berhenti kejap bg hint untuk test petang nanti...

then sambung blik tv show tadi...

Apa2 pun memang sempoi abis la lecturer aku tue...:P




video

giler btoi diorg menari..lawak seh..ada bnyk lagi video yang kitaorg tengok...tapi malas nak upload..:P


Comments

Popular posts from this blog

Trip santai Berembun & Telapak Buruk (Part 2)

Trip santai Berembun & Telapak Buruk (Part 1)

My Seoul! - Part 1