Kuiz oh kuiz

Hari ni macam biasa rutin harian yang sama setiap hari...
pagi pergi kelas  petang baru balik. Tapi hari ni tak macam biasa sebab selalunyer hari jumaat kelas Startegic Management (SM) aku hanya sampai pukul 10 aje, tapi memandangkan hari tue kelas SM tak ade so kena la ganti. Memang penat sangat, dah la ada kuiz kelas SM tadi, entah apa yang aku merepek pun tak tau la
( jawab ikut mazhab sendiri).

Sekarang ni dah  nak kena sambung study untuk subject Corporate Finance pulak esok ada kuiz pulak  dan bersiap sedia untuk dibebel dan dimarah ( test 1 yang sangat teruk T_T). Bebudak kelas semua dah cuak-cuak ayam.SO esok semua kena bersiap sedia mental dan fizikal dan dengan rencah yang nak digoreng nanti dalam kuiz esok.

subjek CF ni memang memerlukan critical thinking tapi masalahnye dengan aku2 nya dah jadi kritikal ni ..apa kes??...Haish

Hope esok semuanyer berjalan dengan lancar.

Comments

Popular posts from this blog

Cemburu dalam islam

Trip santai Berembun & Telapak Buruk (Part 2)

Saya suka awak dan awak suka saya tapi....