Ramblekosong: Rutin aku sejak jadi penganggur terhormat

 salam semua..
Dah lama aku tak meng-update aku punyer blog nie, dah berhabuk pun. Kalau dulu tak update sebab tengah exam kononnyer, Tapi sekarang nie tak updated sebab dah terkena virus citer korea dan juga novel. Dah lama sebenarnya tak layan citer korea nie eceh2 konon2 je. Tapi serius memang dah lame tak buat kerja giler maraton citer korea sampai ke subuh then baru tidur itupun kalau mengantuk (^_____^) selalunyer tak mengantuk kalau bab2 korea nie..And now sejak menganggur nie dua benda nie je yang aku buat sepanjang hari duduk kat rumah...fuhhhh dasyat...sampai tak keluar bilik. keluar nak makan, nak solat n nak mandi then sambung balik...citer pulak best-best confirm-confirm la kerje dok menyambung satu citer ke satu citer..haishh aku rase kalua laptop aku tue boleh cakap confirm aku kena sedas dua nie.. tapi realitinyer my lappy memang tak boleh cakap (^__^)V.....
jom ushar jap citer korea apa yang best sangat tue :
  • My Girlfrend is gomiho 
          

cerite ni pasal percintaan antara gomiho ( fox) dengan manusia. Cerita agak lawak la time mula2 cerita then tengah2 dah mula sedih bila masing2 dah mula suka antara satu sama lain.Tapi dont worry coz citer nie happy ending so cepat2 cari citer nie ye..=).

  • Playful kiss


Citer nie ada banyak version. Ada version taiwan, korea dan jepun. Bagi aku korean version much better then the taiwan version. Citer nie memang lawak habis tapi jalan citer agak slow, tapi seronok untuk dilayan..=)

  • Prosecutor princess


citer yang sangat-sangat lawak.Korang akan  gelak dari start citer sampai ending korang akan gelak jugak...serius lawak tak tipu. so this one pun x rugi kalau nak tengok...=)


Itulah antara citer2 korea yang best giler untuk dilayan. Sebenarnya ada banyak lagi tapi buat masa nie lepak dulu, bancuh white coffee  buat roti bakar  layan dulu citer kat atas nie dulu then baryu ushar citer lain orait!

next entry aku akan kongsi novel2 terbaru yang aku rasa korang , hantu novel macam aku patut beli..(^___^)
orait !! adiossss........




Comments

Popular posts from this blog

Cemburu dalam islam

Trip santai Berembun & Telapak Buruk (Part 2)

Saya suka awak dan awak suka saya tapi....